donderdag 10 maart 2011

De pikkenvanger van Hamelen & en de gelaarsde Kut

Superleuke aankondiging feestje a.s. zaterdag

Lang, lang geleden in een struik langs de S102...

...lag er eens een prinsesje, volledig doorgehaald en straal bezopen. "Wat doe ik hier?" dacht het prinsesje. "En waar is mijn kasteel? Ik zal wel een black-out hebben gehad door al die shotjes wodka!".
En inderdaad, het prinsesje had iets te diep in het glaasje gekeken, en had een lijntje feeƫnpoeder of wat teveel van de pratende spiegel van Sneeuwwitje (what's in a name??) af...gesnoven!
"Maar waar moet ik nu dan wonen? De bus naar mijn koninkrijk rijdt niet vanaf hier en dat hele stuk kan ik niet lopen met al die splinters in mijn voeten (die glazen kuthakken ook!)".
En wat zag ze daar door de struiken heen, en nog op kruipafstand ook? De kerk van Ruigoord! "Wat een prachtige kerk! Dat zal mijn nieuwe paleis wonen, en daar zal ik op mijn luie prinsessenreet gaan zitten wachten op mijn prins in de witte Porsche."
En zo geschiedde... De prinses zit hier nog steeds te teren op haar toverland-uitkering en nou heeft ze, om de tijd te doden, wel zin in een feestje! Daarom nodigde ze al haar vriendjes, vriendinnetjes, pratende konijnen en vele anderen wezens uit het sprookjesbos uit om met haar royaal naar de klote te gaan! De Pikkenvanger van Hamelen gaat weer eens flink op zijn fluit blazen, de Gelaarsde Kut doet een tapdans act, en er gaat een verhaal de rondte over nog een of andere prinses die iets met een zak met erwten gaat doen...

Maar is het kleine prinsesje tevreden met al dit spectaculairs? Welnee! Ze wilt meer, veel meer, en zij wilt JULLIE erbij hebben!

Daarom nodigt HOMOGENIC jullie met trots uit op alweer de 4e editie (en 1-jarig jubileum!!!) van "Het sprookje van Homogenic; "De Pikkenvanger van Hamelen & de Gelaarsde Kut".

Laat je inspireren door de verhaaltjes die je ouders je voorlazen toen je lekker in je bedje lag. Steel wat van Disney, of verzin zelf iets magisch en sprookjesachtig! De twee best verkleedde mensen winnen ieder een fles zalige bubbelwijn!

En ze ravede nog lang en gelukkig.

Met liefde en magie,

HOMOGENIC

Geen opmerkingen: