donderdag 7 april 2011

LELIJK / MOOI......

Het is weer zover. Een klein maandje geleden ben ik heel langzaam aan weer begonnen met sporten. Alleen een klein beetje steppen hoor, heel kalmpjes aan allemaal.

Enige tijd (lees jaren) geleden heb ik van Koen 2 haltertjes gekregen. Prima, steppen en gewichtjes. Buikspieren moet ik op doktersadvies maar even laten voor wat het is. Ik ben dus weer begonnen om wat spierweefsel op deze kale lege botjes te kweken. Slechts één ding staat mij nog in de weg.... M'n haltertjes zijn lelijk, verroest en als je ze vast hebt gehad stinken je handen de rest van de dag naar stuivers.


Hier moet nodig iets gepimpt worden ;). Ik voel een missie aankomen :). Na wat geknutsel met spuitbussen, glitters en roze griptape kan ik nu aan de slag met mijn prachtige wit/groen/roze fris riekende haltertjes!

Geen opmerkingen: